close



逛song版,看到版友推薦Corrinne May這位歌手的歌love song,
沉穩而溫柔的嗓音,
適合深夜,獨身在寧靜的房間裡聽著。

這首scars的歌詞是Corrinne May一貫的正面思緒,
scars make us stronger for life.


Corrinne May - Scars (stronger for life)
MV: http://www.youtube.com/watch?v=yR1_Qj4s6dU&feature=player_embedded#at=45

I just want to run
我只是想奔跑
Just want to hide away
只是想躲藏起來
Close my eyes to your gaze
閉上我的雙眼避開你的凝視
Just want to leave
只是想要離開
Don't want to hear them say
不想要聽到他們說
"You're no good at this"
妳不善於這些

When the world swirls with naysayers
當這世界被反對者旋轉著
Broken wings and torn pages
破碎的翅膀和扯破的書頁
The road ahead
在前方的道路
Drowning in my tears
被我的淚水淹沒

Break me open
將我撕裂開來
Tear me down
深深地折磨我
Into pieces
成了碎片
Broken crumbs
撕裂為無數碎屑
On the ground
散落在地面上
You can mould and shape me
你可以鑄造和塑造我
In your image
在你的心目中的那個形象
Breathe your life
呼吸你的生活
You know I need it
你知道我需要那樣
Scars make us stronger for life
疤痕讓我們為了生活更堅強

Losing myself
失去自我
Gaining it back again
再次贏回自我
Forging strength from weakness
從軟弱中鍛造力量
All that I am
那些都是我
All that I'm meant to be
那些都曾是我的手段
Melting in your hand
融化在你的手中

Let the world swirl with naysayers
讓這世界和反對者一起旋轉
Pickled hearts and sour faces
沉醉的心和刻薄的臉
What is real is what I cannot see
什麼是我不能看見的真實

Break me open
將我撕裂開來
Tear me down
深深地折磨我
Into pieces
成了碎片
Broken crumbs
撕裂為無數碎屑
On the ground
散落在地面上
You can mould and shape me
你可以鑄造和塑造我
In your image
在你的心目中的那個形象
Breathe your life
呼吸你的生活
You know I need it
你知道我需要那樣
Scars make us stronger for life
疤痕讓我們為了生活更堅強

Cut away
剪成碎片
All within me
我內在的全部
That won't bear fruit
不在有結果
Cut away
剪成碎片
All within me
我內在的全部
Cut away
剪成碎片
All within me
我內在的全部
That won't bear fruit
不在有結果
Cut away
剪成碎片
All within me
我內在的全部

Break me open
將我撕裂開來
Tear me down
深深地折磨我
Into pieces
成了碎片
Broken crumbs
撕裂為無數碎屑
On the ground
散落在地面上
You can mould and shape me
你可以鑄造和塑造我
In your image
在你的心目中的那個形象
Breathe your life
呼吸你的生活
You know I need it
你知道我需要那樣
Scars make us stronger for life
疤痕讓我們為了生活更堅強

Scars make us stronger for life
疤痕讓我們為了生活更堅強


----------------------------------------------------------------------
邊聽歌邊想睡~如果翻的不順先原諒我吧
展完有空再來潤飾囉。

博客來音樂館對Corrinne May的介紹:  《Beautiful Seed》專輯



arrow
arrow
    全站熱搜

    havehappyday 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()